gural sapanca mehtap elaidi ilkbahar 2015

Günaydın! Ve herkese iyi haftalar:) Şu son zamanlarda Türkiye’nin bir dolu güzel yerine gitmek bana her defasında neden geri dönüyorum ki sorusunu sorduyor. Neyse ki sizlere anlatayım diye masa başına oturduğumda yeniden oralara dönüyorum gibi hissediyorum. Tam da hem taşınma, hem moda haftası üzerimden geçmişken ve dinlenmeye çok ama çok ihtiyacım varken Güral Sapanca’ya bir ziyaret fırsatım olmuştu. Belki şu yazımdan hatırlarsınız oraya son ziyaretimde oldukça kocaman bir göbeği dinlendirmeye gitmiştim:p Bu defa göbekteki ayakta ve hatta atom karınca hızında Güral’a ayak bastı. Özellikle bebek/çocuk dostu yaklaşımı, misafirperverliği, mükemmel yemekleri, upuzuun yürüyüş parkuru ve ormanı ile anneler için, aileler için eşsiz bir yer Güral Sapanca.  Doğrusu bizim evden Avrupa yakasına geçiş neredeyse 2 saati bulurken Sapanca’ya-yani doğaya, oksijene, nefis kahvaltıya, huzura- 45 dakikada ulaşılabiliyor, ondan olacak biz pazar günleri sık sık soluğu burada alıyoruz.

gural sapanca mehtap elaidi mont

Sapanca ilk gün bizi yağmurlu karşılasa da trafik derdin yoksa yağmur da dert değil, aksine toprak kokusuna karışan çam kokusu ciğerlere keyifle dolduruluyor. Yağmura rağmen ilk gün ormanda yürüyüşümüzü yapıyoruz. Yine de kendime bir de yaz ayında geleceğim diye söz veriyorum çünkü #babyboom asla içeri girmek istemiyor.

gural sapanca salıncakgural sapanca detay

İkinci günümüzde ise güneş yüzünü gösteriyor. Ulaşım çok rahat olduğu için biz genellikle 2 gece konaklamayı tercih ediyoruz, sabah zaten horozlardan önce uyanan oğlum sayesinde yola çıkıp İstanbul’a erkencikten varabiliyoruz.

gural sapanca orman

gural sapanca babyboom

İnsanın bebeğiyle “dinlenebilerek” vakit geçirmesi paha biçilemez:) Saatlerce suda, ormanda, parkta!

gural sapanca spa

Tabii bir de miniklere kapalı alanlar var, spa alanı gibi. Ormana açılan pencereleriyle kocaman bir havuz, hamam, spa, masaj. Her zaman mümkün olamıyor tabii ama şanslıysak arada bir kendini şımartmak, bir başına kalmak güzel.

gural sapanca printwitch duygu sahin kimonogural sapanca vogue eyewear

“Wellness” denen tabii sadece masajla, dinlenmeyle olmuyor; Güral Sapanca’nın özel bir de wellness menüsü var, dilerseniz ben bu iki günü vücuduma ayıracağım diyip bu menüden naif naif; dilerseniz tatile geldim yemek yemek hakkım deyip ister açık büfe ister özel restoranlarından abartmak sizin seçiminiz:p

gural sapanca jumpstagram

"Sapanca Huzuru" postu İçin 2 yorum yapılmış.

1. begum diyor ki:

harika bir post yine:)bir şey sormak istiyorum.spor ayakkabının içine çorap giyiyor musun?

• styleboom diyor ki:

tesekkur ederim:) evet giyiyorum, patiksi coraplar oluyor hic gorunmeyen disaridan onlari giyiyorum:)

Siz de bir yorum birakin:)

E-posta hesabınız yayınlanmayacak.

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

gunaydin pabucu gunaydin pabucu gunaydin pabucu